بانک اطلاعات بیمارستان های کشور

  

بیمارستان محب مهر

نوع تخصص: عمومی

بیمارستان خصوصی
  • سازمان متبوع: خصوصی
  • استان: تهران ، شهرستان: تهران
  • منطقه (تهران): منطقه3
  • تلفن: 85555
  • فکس: 88644612
  • نشانی: خیابان ولیعصر،بالاتر از میدان ونک،خیابان خلیل زاده
  • وبسایت: سایت بیمارستان محب مهر
  • پست الکترونیک: mehr@moheb.com
تماس
  - بیمارستان خصوصی

تاریخ ایجاد: 1393/08/28 آخرین ویرایش: 1396/01/23 بازدید: 7847

iconمعرفي بیمارستان محب مهر

سبک مدیریت در بیمارستان محب

بیمارستان محب سیستم های مدیریت نوین و علمی را جایگزین شیو های سنتی نموده و همواره با تفکر فرآیندنگری و نگرش مدیریت سیستماتیک مدل تعالی سازمان را برای رسیدن به اهداف خود با محور اصلی بیماران مد نظر قرار داده است.
بیمار محوری، تفویض اختیار به مسئولین واحدها به منظور تخصصی شدن وظایف، مدیریت استراتژیک متوازن، نظام مدیریتی مبتنی بر عملکرد، مدیریت فرهنگ سازمانی و تمرکز بر شایستگی از عمده نکات کلیدی مدیریتی در بیمارستان می باشد.
از جمله فعالیتهای حوزه مدیریت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • سازماندهی و برنامه ریزی در جهت حصول اهداف استراتژیک در راستای چشم انداز و رسالت در کلیه واحدها بطور یکپارچه
  • نظامی فرآیند نگر جهت استقرار استانداردهای ملی و بین المللی مرتبط با خدمات درمانی
  • مدیریت منابع انسانی که شامل فرآیندهای جذب و نگهداری نیروی انسانی، توانمند سازی، ارزشیابی عملکرد و اجرای پرداخت مبتنی بر عملکرد و همچنین شیوه های مختلف انگیزش کارکنان را در بردارد. در این سازمان تاکید خاصی بر توانمند سازی همه جانبه کارکنان و تسهیم دانش در همه سطوح، که از مشخصه های سازمان های یاد گیرنده می باشد، دارد.
  • کنترل و نظارت بر نتایج کلی و عملکرد سازمان و مدیریت بر شاخص های استراتژیک و غیر استراتژیک با ابزارهای مختلف (از قبیل کارت امتیازی متوازن که این ابزار شامل چهار وجه ذینفعان مشتری و بازار، فرآیندهای داخلی، رشد و یادگیری، مالی) می باشد.
  • مسئولیت های اجتماعی وزیست محیطی از ارزشهای سازمان می باشد که در این زمینه تلاش های زیادی شده است.
بیمارستان محب مهر در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ارزش آفرینی برای مشتریان، استانداردهای زیر را اخذ نموده است.
اعتبار بخشی ملی (کسب مقام درجه یک عالی در بین بیمارستان های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1392)
ISO9001 ( استاندارد سیستم مدیریت کیفیت )
Certificate No. : 12-Q-1002739-TIC
OHSAS ) ISO 18001، استاندارد بهداشت و ایمنی شغلی )
ISO 10015 ( استاندارد آموزش )
ISO 10002 (استاندارد رضایتمندی مشتریان)

iconمعرفی بخش های درمانی

بخش های بستری: ICU قلب باز ( OH1)-ccu1-ccu2-آرمان وايمان -ياس -نويد-آفتاب- post ccu1-ارولوژي-آرام - عمومي وعروق -post.ccu1-آفتاب-icu جراحي-ccu آفتاب،ccu1،ccu2-صبا-0-اورژانس-ساير-undefined-undefined
بخش های ستاره دار: اتاق عمل -تحت نظر اورژانس -اورژانس
بخش های پاراکلینیک: پاتولوژي -آزمايشگاه باليني-سونوگرافي -آنژيوگرافي 1و2-داروخانه-سي تي اسكن -راديولوژي -MRI-فيزيوتراپي-اكو كارديوگرافي-تست ورزش-اندوسكوپي-كولونوسكوپي-پزشكي هسته اي -سنگ شكن-برونوكوسكوپي
بخش های درمانگاهی: عمومي-نرولوژي-ارولوژي -ارتوپدي -نفرولوژي -داخلي قلب -گوارش --انكولوژي -چشم -جراحي عروق - عمومي -جراحي قلب -عفوني-غدد-زنان-درمانگاه درد-اپتومتري-تغذيه-درد

iconخدمات ويژه

iconکادر درمانی

iconبیمه های طرف قرارداد