مقالات و یادداشت ها

قیمت ارتودنسی کودکان چقدر است؟


قیمت ارتودنسی کودکان چقدر است؟

 

 

بیشتر متخصصین ارتودنسی برنامه های پرداختی مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند و می توانید هزینه را در طول دوره درمان و بدون سود بیشتر پرداخت کنید. قبل از شروع درمان ارتودنسی کودک از ارتودنتیست خود بخواهید تمامی هزینه ها را برای شما توضیح دهند.

متخصص ارتودنسی کودکان می توانند به شما کمک کنند تصمیم درست را برای خود و کودکان خود اتخاذ کنید.

بعضی از دندانپزشک های عمومی خدمات ارتودنسی را نیز ارائه می کنند و ممکن است بتوانند نیازهای ارتودنسی شما را با قیمتی کمتر از ارتودنتیست ها برطرف کنند.
اما متخصص ارتودنسی و دکتر ارتودنسی خوب می تواند آینده دندان های کودک شما را بسازد
تصمیم گیری در مورد درمان ارتودنسی ممکن است چندان آسان نباشد، اما یک لبخند زیبا می تواند تفاوت زیادی را در ظاهر و اعتماد به نفس افراد ایجاد کند.

اولین مشاوره ارتودنسی کودکان در کدام سن باشد ؟

طبق توصیه انجمن ارتودنتیست های امریکا اولین ویزیت ارتودنسی کودکان باید تا سن شش سالگی انجام شود. پس از این سن ویزیت های دوره ای کودکان بصورت سالیانه یا طبق نظر متخصص ارتودنسی کودک توصیه می شود.

مشاوره و درمان های پیشگیری و زودهنگام ارتودنسی کودکان نقش تعیین کننده ای ، در زیبایی و سلامت دهان و دندان کودکان در آینده خواهد داشت.

 بطور کلی درمان های ارتودنسی کودکان ساده ، کم هزینه تر و کوتاه تر از بزرگسالان می باشند.

لازم به تذکر است که بعضی متخصصین ارتودنسی درمانهای زودهنگام ارتودنسی کودکان را انجام نمی دهند و ترجیح میدهند درمان در سن بالاتر انجام شود که باعث می شود کودک از منافع درمان زودهنگام محروم شود.

بنابراین در انتخاب متخصص ارتودنسی کودکان حتماً به این نکته دقت شود.


ویدئوی مرتبط

,
 

دیدگاه شما

0

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.