بانک اطلاعات شرکت ها و موسسات خدمات پزشکی و سلامت

  

اطلس سلامت سیب درمان

خصوصی
  • استان: آذربایجان شرقی ، شهرستان: تبریز
  • فکس:
  • وبسایت: tabrizhealthtourism.com
  • پست الکترونیک: cimiahossein@gmail.com
  - خصوصی

تاریخ ایجاد: 1397/07/13 آخرین ویرایش: 1399/01/17 بازدید: 2501

iconمعرفی

مرکز توریسم درمانی اطلس سلامت سیب درمان         

راهنمای مسافران درمان به تبریز

ما از سال ها پیش فعالیت خود را در بیمارستان ولیعصر (بین المللی سابق) در زمینه توریسم درمانی شروع کردیم، با هدف کمک به بیماران و خانواده آن ها در راستای دریافت نوبت پزشکان، معرفی و همراهی بیمار به مراکز درمانی، مشاوره پزشکی و برای بیماران غیر بومی رزرو امکانات ویژه چون هتل، آژانس و مهم تر از همه تنظیم تایم مناسب و اورژانسی برای ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص در تبریز که آشنایی کاملی بعلت غیر بومی بودن از محل و پزشکان تبریز ندارند، بعلاوه در کنار همه این موارد برخورد عالی با بیمار و خانواده بیمار که نیازمند توجه و تزریق روحیه و انرژی مثبت ویژه میباشند در رسالت کار ما تا امروز قرار داشته و انجام شده است.

ما از تشخیص تا ترخیص بیمار همراه شماییم.

پذیرش ما با کلیه دفترچه های بیمه درمانی و بیمه های تکمیلی بوده و مراکز درمانی طرف ما، همه ی مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی و خصوصی میباشند، چنانچه در شهر تبریز نصف بیشتر بیماران ما در بیمارستان های دولتی تبریز چون بیمارستان سینا و 29 بهمن و شهدای تبریز بستری شده و درصورت تمایل در بهترین و بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور یعنی بیمارستان ولیعصر (بین المللی سابق) بستری و درمان می شوند.

ما خدمات ویژه آمبولانس و خدمات پرستاری در منزل و حتی ویزیت پزشک متخصص اورژانس در منزل را نیز پوشش داده و از همکاری تمامی مراکز درمانی و مراکز خصوصی وابسته به درمان کمک گرفته و همکاری داریم.

ما یک تیم پزشکی و پرستاری و گردشگری هستیم نه یک نفر؛ تلاش های و دوندگی های اصلی ما بیشتر از همه مدیون افرادی چون آقای کریم پارچه باف دیبازری، خانم دکتر صبا نعمتی، آقای حسین ایزدمنش، آقای محمود اسعدی و خانم الهه آقایی و خانم سوسن روح روان میباشد. هرچند که تمامی پزشکان و کادر درمانی دولتی و خصوصی تبریز علی الخصوص کادر بیمارستان خصوصی ولیعصر و پزشکان بیمارستان های سینا، شهدا و امام رضا و 29 بهمن بارها زحمات فراوان ما را تحمل داشتند که صمیمانه سپاسگزاریم.

اگر دنبال پزشک مدنظر می گردید یا نمی دانید اصلا باید به کجا مراجعه کنید و یا از پزشکی می خواهید زمان ویزیت دریافت کنید و نمی توانید و یا هر کار مرتبط با درمان و هر سوالی با ما تماس بگیرید، ما شرکت درمانی خصوصی هستیم ولی چون یک شرکت خصوصی برخورد نمیکنیم برای آنکه ما بیماران را اعضای خانواده خود میبینیم و با هیچ پزشک و مرکز درمانی قرارداد یک طرفه نداشته و اصراری بر تحت درمان قراردادن بیمار در مراکزی خاص و از پیش تعیین شده نداریم بلکه برای ما بهترین و ساده ترین و مطلوب ترین روش درمان که رضایت بیمار و خانواده آن را در پی داشته باشد تنها اصل مهم ما بوده و همین مهم همواره در کار ما انجام می شود.

غرفه دائم ما در نمایشگاه بین المللی تبریز بعنوان غرفه پزشک نمایشگاه که علاوه بر حضور واحد ما، مشاوره پزشکی رایگان و درکنار آن خدمات پزشکی رایگان چون گرفتن فشار خون و قند خون و در کنار این حضور مشاوارن روانشناسی دپارتمان روانشناسی بیمارستان ولیعصر بصورت رایگان برای مشاوره دادن، گواه و شاهد روشن ادعای کوچک ماست.

آرزوی ما سلامتی و لبخند به لب همیشگی مردم ایران است.

یافتن یک مرکز خوب نیازمند تبلیغ و هزینه است، ولی ما از تلاش های صمیمانه سایت  مدیکال نت که این مسیر را برای ما خیلی خیلی آسان کرده و برای بیماران نیز همین طور خواهد بود صمیمانه قدردانی می کنیم و از همه در معرفی هم شرکت اطلس سلامت سیب درمان و هم سایت مدیکال نت، کمک می خواهیم. باشد که همکاری همه همه مخصوصا پزشکان و مراکز درمانی را نیز داشته باشیم که حتما نیز چنین خواهد بود.

آدرس مرکزی ما تبریز، اول زعفرانیه، بیمارستان خصوصی ولیعصر (بین المللی سابق)، واحد گردشگری سلامت (طبقه همکف، ورودی رادیوتراپی و انکولوژی) میباشد.

شماره تماس بیمارستان 0413112 بوده و داخلی ما 3111 میباشد. درصورت نیاز با شماره گیری 10 به اپراتور بیمارستان وصل شوید.

iconبخش ها

iconخدمات ویژه

icon معرفی کادر

iconبیمه های طرف قرارداد