بانک اطلاعات پزشکان - بانک اطلاعات دندانپزشکان

  

دکتر روزبه کاظمی / دکتر توانبخشی سکته مغزی در تهران

موسس و مدیر کلینیک تبسم

  • گروه: پزشکی عمومی
  • مرتبه علمی: دکترا
  • رشته تخصصی: توانبخشی سکته مغزی
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • وبسایت
  • ایمیل: info@tabassomclinic.ir
تماس
دکتر روزبه کاظمی - پزشکی عمومی

تاریخ ایجاد: 1396/02/10 آخرین ویرایش: 1399/02/16 بازدید: 5530

درباره دکتر روزبه کاظمی

سکته مغزی عامل اصلی معلولیت و سومین علت مرگ و میر بزرگسالان در سراسر جهان است، با توجه به اهمیت سکته مغزی، مشکلات متعدد و جدی مبتلایان و ویژگی های پیچیده درمان این بیماری، کلینیک تبسم (بانام و علامت اختصاصی ثبت شده، مخفف: توانبخشی بیماران سکته مغزی) با مدیریت و مسئولیت درمانی دکتر روزبه کاظمی، در سال ۱۳۸۶ تاسیس و افتخار ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای و درمانی جامعی در کلیه زمینه های این بیماری را با روشهای نوین، تیمهای درمانی آموزش دیده و پر تجربه و تجهیزات درمانی به روز دنیا به طیف وسیعی از هموطنان در ساسر ایران و کشورهای مجاور را داشته است.

دکتر روزبه کاظمی با تعامل با سایر مراکز توانبخشی دنیا (بویژه در کشور آلمان) همواره سعی در بروز رسانی خدمات درمانی و گسترش آگاهی های لازم در مورد این بیماری در کشور عزیزمان داشته و در این جهت به همراه کادر درمانی متخصص و زحمتکش این کلینیک، خدمات گسترده ای را به طیف وسیعی از هموطنان مبتلا و خانواده های عزیز آنها نموده است.

خدمات تخصصی

کلینیک بازتوانی سکته مغزی تبسم آماده ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی به بیماران در هر فازی از بیماریست. ما از زمان بستری در بیمارستان تا پايان درمان های توانبخشی درکنار شما خواهیم بود. شما می توانید در هر مرحله ای از بیماری از خدمات ذیل بهره مند شوید:

1- در مراحل ابتدایی و حتی در دوران ابتدایی بستری امکان مشاوره پزشکی جهت کسب اطلاعات کافی درمورد ارزیابی شرایط فعلی بیمار؛ اولویت های درمانی، توصیه های ضروری پزشکی و توانبخشی، پیشگیری از بروز عوارض شایع در دوران بستری و اطلاع از برنامه های درمانی آتی از طریق مراجعه حضوری همراهان.

توانبخشی بیماران سکته مغزی

2- ارائه خدمات توانبخشی تخصصی جامع پس از ترخیص، در منزل به جهت بهبود هرچه سریعتر بیمار از نظر جسمانی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از بیماری با ارسال تیم درمانی باتجربه تبسم به محل نگهداری بیماران.

3- استفاده از درمان های تخصصی بازتوانی در کلینیک درصورتیکه شرایط بیمار جهت مراجعه به مرکز مناسب باشد اکیداً توصیه می شود.

درمان سکته مغزی

تبسم برای بهبود مشکلات و عوارض مختلف ناشی از سکته مغزی آماده ارائه خدمات درمانی است:

1- بهبود ضعف و فلج تنه و اندام ها با استفاده از واحدهای فیزیوتراپی، کاردرمانی، بیوفیدبک در واحدهای ويژه

2- درمان اختلالات گفتاری و درکی و نیز اختلالات بلع در واحد گفتار درمانی

3- کاهش و درمان دردهای ناشی از بیماری و یا ناشي از درمانهای نادرست توانبخشی انجام شده با استفاده از روش های مختلف درمانی پزشکی شامل تزریق های موضعی، طب سوزنی، الکتروتراپی و درمانهای دستی.

4- تحریک سلول های مغزی با بهره گیری از تکنولوژی TMS (به عنوان اولین مرکز ارائه کننده این روش از سال 86) جهت بهبود عملکرد بخش های مختلف مغز از جمله اندام های فوقانی، تحتانی، گفتار و سایر مناطق آسیب دیده به منظور تسریع بهبود بیماران.

توانبخشی بیماران سکته مغزی

5- ارائه خدمات درمانی تخصصی جهت کاهش و رفع اسپاسم در دست، پا و مناطق دیگر با استفاده از روش های مختلف درمان های فیزیکی و استفاده از تزریق موضعی داروهای ضداسپاسم دیسپورت ( Dysport (Bootax که امروزه به عنوان بهترین و کم عارضه ترین راهکار درمان عارضه اسپاسم ( Spasticity ) در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

6- بهره مندی از خدمات مختلف درمانی و مشاوره پزشکی در طول درمان در کلینیک.

7- ارائه خدمات ارتوپدی فنی جهت ساخت آتل و اسپلینت های ویژه بیماران.

آدرس و تلفن دکتر روزبه کاظمی

تلفن: 02166564674