بانک اطلاعات پزشکان - بانک اطلاعات دندانپزشکان

  

دکتر احسان مهریزی / دکتر تخصص ارتودانتیکس دنداپزشکی در تهران

  • گروه: دندانپزشکی
  • مرتبه علمی: متخصص
  • رشته تخصصی: تخصص ارتودانتیکس
  • رشته تخصصی: دنداپزشکی
  • شماره نظام پزشکی: 107835
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • منطقه (ویژه تهران): 2
  • وبسایت
  • ایمیل: info@dr-mehrizi.ir
دکتر احسان مهریزی - دندانپزشکی

تاریخ ایجاد: 1397/10/09 آخرین ویرایش: 1399/02/26 بازدید: 1714

درباره دکتر احسان مهریزی

دکتر احسان ابوئی مهریزی متولد تهران سال 1360 می باشد. از بهترین دبیرستان در تهران علامه حلی ( استعدادهای درخشان ) در سال 1378 فارغ التحصیل شده است و با رتبه برتر کنکور سراسری سال 1378 وارد دوره دندانپزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده است.
از دانشجویان ممتاز دانشکده دندانپزشکی بوده و در ورودی بهمن 78 رتبه دوم و در آزمون علوم پایه رتبه سوم را کسب نموده است. در سال 1384با معدل ممتاز و عنوان پایان نامه ” بررسي اثر لايت پلاسما آرك و هالوژن بر سختي سه نوع كامپوزيت” بعنوان دندانپزشک عمومی فارغ التحصیل شده است.
دکتر مهریزی بعد ازخدمت وظیفه درکلینیک تخصصی دندان پزشکی امام خمینی و بیمارستان بقیة‌الله در تهران با کسب رتبه برتر آزمون ورودی رزیدنتی سال 1387 در دوره تخصص ارتودنسی دانشگاه شاهد در تهران پذیرفته شده و در سال 1390 با عنوان پایان نامه تخصصی ” بررسی اثر سيم چند رشته اي استنلس استيل و نيكل تيتانيوم بر میزان درد بيماران ارتودنسي ” بعنوان متخصص ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت فارغ التحصیل شده است.
دکتر مهریزی متخصص ارتودنسی در سال 1390 با رتبه برتر آزمون بورد تخصصی ، مدرک دانشنامه تخصصی ارتودنسی را کسب نموده است و از سال 1390 بعنوان عضو هیأت علمی دانشگاه و استادیار تمام وقت به فعالیت علمی و آموزشی می پردازد. از سال 1390 تا 1395 به مدت پنج سال در بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به تدریس دروس نظری و بالینی در بخش عمومی ارتودنسی و تدریس دروس نظری و بالینی در بخش تخصصی (رزیدنتی) ارتودنسی اشتغال داشته است. در رزومه علمی – پژوهشی دارای مقالات علمی و پژوهشی متعدد به زبان فارسی و انگلیسی و سخنرانیهای متعدد می باشد.
دکتر مهریزی متخصص ارتودنسی از لحاظ سابقه درمانی از سال 1388 مشغول درمان ارتودنسی بیماران بوده و دارای تجربه کلینیکی درمان خوب و موفق صدها بیمار در تهران و قزوین می باشد. دکتر مهریزی با عشق و علاقه به دانش ارتودنسی تلاش می کند با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و علم روز بهترین درمانهای ارتودنسی دندان را انجام دهد و بتواند بهترین متخصص ارتودنسی باشد. شاهد این مدعا درمان خوب ، موفق و رضایت تمامی بیماران اعم از کودکان و بزرگسالان می باشد.
دکتر مهریزی در حال حاضر در مطب خصوصی و چند کلینیک تخصصی در غرب تهران مشغول کار می باشد.

خدمات تخصصی

آدرس و تلفن دکتر احسان مهریزی

تلفن: