بانک اطلاعات مراکز تصویربرداری (رادیولوژی) کل کشور

  

توسکا

سنجش تراکم استخوان|سی تی اسکن|ماموگرافی|سونوگرافی

خصوصی
  • استان: تهران ، شهرستان: تهران
  • منطقه (تهران): منطقه3
  • تلفن: 22550992
  • فکس:
  • نشانی: تهران، چهارراه پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، چهارراه دلبخواه، پلاک 81
  • وبسایت: http://www.afradayclinic.com/Fa/Toska.html
تماس
  - خصوصی

تاریخ ایجاد: 1395/02/22 آخرین ویرایش: 1395/02/22 بازدید: 5951

iconمعرفی

مرکز تصویربرداری توسکا در همان ساختمان مرکز جراحی افرا قرار دارد.
اولین بخش راه اندازی شده بخش رادیولوژی و سونوگرافی می‌باشد که در زمستان 1381 تحت عنوان مرکز تصویربرداری توسکا راه اندازی شد.
اردیبهشت ماه 1383 تصویر برداری توسکا، سی تی اسکن چرخشی را با ظرفیت فوق تصویر برداری (MultiSlice) به مرحله اجرا در آورد. در سال 1385 تصویر برداری توسکا مجهز به اولترا سوند داپلر شد. مهر ماه 1385 مرکز تصویر برداری توسکا مجهز به دستگاه تراکم استخوان شد.

تاریخچه :
afra3

محل فعلی مرکز جراحی افرا، مطب سابق مرحوم دکتر نورالدین صبوری می باشد. دکتر نورالدین صبوری در زمان حیاتشان با بیش از 30 سال طبابت، قریب به یک میلیون بیمار را در مطب شخصی خود ویزیت و مداوا کردند. مطب دکتر نورالدین صبوری در یک طبقه و دارای بخش تزریقات بود. در آبان ماه 1379 این مرکز جهت گسترش خدمات، تخریب و ساخت مجدد آن توسط دکتر ساسان صبوری، دکتر سوفیا صبوری، دکتر سهیلا صبوری و آقای هاشم بنی‌هاشمی آغاز گردید.
بیش از 750 متر مکعب خاک برداری انجام شد و زمین تا عمق 5/8 متر از خاک تخلیه شد و فونداسیون ضد زلزله به عمق یک متر با سیمان مسلح انجام شد. جهت اسکلت بندی و سخت کاری از بهترین اجناس ممکنه در اصل برای هشت طبقه و مقاوم به سایش و زلزله و تحت نظارت مستقیم بانیان و وزارت محترم بهداشت و درمان انجام گردید.
ساختمان مجهز به دوربین مدار بسته، سیستم صوتی مرکزی، اعلام حریق، تهویه مطبوع با فیلترهای ضد آلودگی صنعتی و میکروبی، ژنراتور برق، آب ذخیره با مخزن 50000 متر مکعب، اطاق‌های عمل استاندارد با تابلوهای ایزوله و آسانسور بیماربر می‌باشد.
تمام اسکلت دارای شبکه ضربدری ضد زلزله می‌باشد و حتی تیرچه بلوک‌ها به پل‌های اسکلتی جوش داده شده است.
تمامی دیواره‌های رادیلوژی و سی تی اسکن به وسیله جداره‌های سربی احاطه شده‌اند تا از نفوذ اشعه ایکس جلوگیری به عمل آید. همچنین کف بخش CTScan با توجه به سنگینی دستگاه نیز تقویت شده است.
بخش بستری با طراحی مناسب جراحی سرپایی، تخت‌های بیمار با پوزیشن‌های مناسب سیستم احضار پرستار، گازهای طبی، کنسول بیمار با ایستگاه پرستاری مجهز به تجهیزات استاندارد مراقبت بیمار، با تهویه مناسب و سالن انتظار مناسب بخش با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی وجود دارد .
ساخت آزمایشگاه استاندارد با هودهای میکروبیولوژی، لوله کشی‌های زیرزمینی، هودهای مجزا، فیلترهای ضد میکروبی و طراحی استاندارد یک آزمایشگاه مجهز انجام شده است .
بخش اطاق‌های عمل و بخش جراحی به صورت محدود با دو اطاق عمل و هشت تخت بستری در مهر ماه 1382 راه اندازی شد و مرکز جراحی افرا در آبان ماه 1382 رسما افتتاح شد، آقای دکتر علیرضا فقیهی و خانم ژاله بیوک پور از اولین جراح‌های این مرکز می‌باشد.
فروردین ماه 1383 سومین اطاق عمل راه اندازی شد و تعداد تخت‌های بستری به 10 تخت افزایش یافت.
در آذر ماه 1383 آقای دکتر همایون جاذبی زاده و همسر ایشان خانم دکتر اصلانی جراحی پلاستیک و زیبایی را در این مجموعه را اندازی کردند.
خرداد ماه 1385 کیلینیک جراحی فک و صورت توسط دکتر امیر کبیری راه اندازی شد که شامل انواع جراحی‌های ایمپلنت دندان جراحی فک و تصحیح جراحات و جراحی زیبایی و پلاستیک بینی می باشد. 

iconبخش ها

iconخدمات ویژه

icon معرفی کادر

iconبیمه های طرف قرارداد