مقالات و یادداشت ها

با زود انزالی خداحافظی کنید!


با زود انزالی خداحافظی کنید!

بسیاری از زوج ها بخاطر زود انزالی در مرد، از رابطه جنسی خود رضایت ندارند. در اکثر این افراد این ذهنیت وجود دارد که آش همین آش است و کاسه همین کاسه. در حالیکه با شناخت ریشه این اختلال، میتوان به درمان آن پرداخت.

 

چرا زود انزالی؟

در برخی از زوج ها، مهارت کافی برای مدیریت رابطه و انزال در مرد وجود ندارد. این موضوع باعث میشود تا در برخی روابط، زن هیچ گاه به ارگاسم نرسد و حالت بدترش این است که این موضوع از جانب خانم مغفول و مخفی باقی می ماند!

بعضی از عوامل ایجاد زود انزالی در مردان به شرح زیر است:

پرکاری تیروئیدیسم

انجام خودارضایی

سطح پایین تستوسترون

فشار و استرس

التهاب پروستات

به چه کسی برای درمان زود انزالی مراجعه کنیم؟

این بیماری مربوط به دستگاه تناسلی است و قاعدتا یک اورولوژیست که دارای تبحر و تجربه کافی در این زمینه و هم چنین در زمینه درمان ناتوانی جنسی می باشد می تواند برای رفع مشکل ما بسیار مفید باشد.

 

درمان زود انزالی

داروهای تاخیری در به تاخیر افتادن انزال و درمان زود انزالی کمک به سزایی دارند. داروهای ضد افسردگی به دلیل به تاخیر انداختن زمان ارگاسم می توانند در این زمینه مفید واقع شوند. داروهایی همچون فلوکستین (پروزاک) ، پاروکستین (Paxil) از این دسته داروها می باشند.

 

درمان زود انزالی به کمک مهارت

اگر هر دو طرف رابطه بخواهند این مشکل را برطرف نمایند، میتوان انتظار داشت دیگر شاهد این مساله در زوج نباشیم. یکی از روش های مد نظر این است که مرد به صورت دفعتی دخول نکرده و کمی در این روند توقف ایجاد کند. با این روش مرد از انزال سریع خود جلوگیری کرده و کمی این فرایند را به تاخیر خواهد انداخت.

اثر کردن تمام روش های گفته شده منوط به پذیرفتن این مشکل از سوی هر دو طرف رابطه می باشد.


 


ویدئوی مرتبط

,
 

دیدگاه شما

0

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.