مقالات و یادداشت ها

پزشک آنلاین؛ ارائه دهنده خدمات آموزشی و مشاوره هومیوپاتی برای عموم


دکتر عادل حیدری نژاد، به عنوان تنها هومیوپات اطفال ثبت‌شده در سیستم هومیوپاتی ایران باور دارد که بسیاری از بیماری‌های رایج طب اطفال با استفاده از روش‌های درمان هومیوپاتی با کمترین هزینه، قابل علاج است. او با تألیف پکیج‌های آموزش هومیوپاتی، یادگیری این روش درمانی را برای عموم مردم تسهیل کرده است.


از مهمترین ویژگی‌های پزشکان حاذق و باتجربه، انتخاب روش درمان و نوع دارو می‌باشد. نوع داروهایی که پزشک معالج برای درمان بیماری‌ مورد استفاده قرار می‌دهد، از جنبه‌های متعددی بیمار را تحت شعاع قرار می‌دهد. اولین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، عوارض جانبی داروها و پس از آن قیمت داروها است.


عوارض جانبی داروها در درمان اطفال بیش از پیش مور توجه قرار می‌گیرد. اطفال به این دلیل که از سیستم ایمنی ضعیف‌تری نسبت به بزرگسالان برخوردارند، بیشتر در مقابل عوارض جانبی داروها، عکس‌العمل نشان می‌دهند. از طرفی، اطفال نسبت به بزرگسالان، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌ قرار دارند که به همین علت هزینه‌های درمانی آن‌ها به طور معمول بیش از بزرگسالان خواهد بود.


هومیوپاتی، به عنوان یک روش درمانی علمی و قدرتمند، توانسته‌است بسیاری از مشکلات روش‌های درمانی فعلی را حل کند. هومیوپاتی با تحریک سیستم ایمنی بدن، بیمار را در مسیر بهبود قرار می‌دهد. این طب از داروهای خاص خود استفاده می‌کند.

سالیان درازی است که سازمان غذا و داروی آمریکا، داروهای این طب مکمل را تحت عنوان فارماکوپه هومیوپاتی آمریکا به رسمیت شناخته است. این روش درمانی در کشورهایی از جمله انگلستان، آلمان، فرانسه، هلند، سوئد، کانادا، آمریکا، هندوستان، پاکستان، برزیل و ایران مورد استفاده‌ی پزشکان قرار گرفته‌است.

دکتر عادل حیدری نژاد، عضو رسمی آکادمی اطفال آمریکا و دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران ۲۵ سال است که در حوزه‌ی اطفال مشغول به طبابت می‌باشد. دکتر حیدری‌نژاد تنها هومیوپاتی است که در سامانه‌ی هومیوپاتی ایران با عنوان هومیوپات اطفال ثبت شده است.

وی بر این عقیده‌است که تحریم‌های حال حاضر ممکن است در آینده مشکلات زیادی را در بخش درمان به وجود آورد. به همین دلیل او درمان هومیوپاتی را به عنوان روشی مؤثر و کاربردی به بیماران خود توصیه می‌کند.


دکتر حیدری نژاد قصد دارد با آموزش هومیوپاتی بار سنگینی را از دوش بسیاری از خانواده‌ها، خصوصاً خانواده‌هایی با سطح درآمدی پایین بردارد. او با تولید محتوای آموزش هومیوپاتی برای عموم قصد دارد بسیاری از افراد را با این روش درمانی نوین آشنا کند.


درمان هومیوپاتی علاوه بر اینکه از نظر هزینه‌ بسیار مقرون به صرفه است، دارای آلودگی شیمیایی نیز نیست. آلودگی شیمیایی یکی از مهمترین دغدغه‌های مهم در حوزه‌ی غذا و دارو است. درمان هومیوپاتی با تکیه بر اصول و قواعدی ساده و قابل اجرا در راستای کاهش آلودگی شیمیایی اقدام می‌‌کند.


دکتر حیدری نژاد قصد دارد با انجام مشاوره‌های پزشکی در زمینه‌ی هومیوپاتی، بیش از پیش در راستای آگاه‌سازی مردم گام بردارد. او باور دارد در صورتی که به درستی فرایند آموزش هومیوپاتی انجام شود، بسیاری از والدین می‌توانند با استفاده از روش‌های درمانی، در منزل کودک خود را درمان کنند.

دکتر عادل حیدری نژاد به عنوان تنها هومیوپات اطفال ثبت شده در سامانه‌ی هومیوپاتی ایران، مقالات آموزشی بسیاری در مورد هومیوپاتی در وب‌سایت خود به آدرس www.amoozeshehomeopathy.com قرار داده است. علاوه بر وبسایت پزشک آنلاین، علاقه‌مندان به یادگیری و مشاوره در مورد هومیوپاتی، می‌توانند از طریق نشانی ایمیل  info@pezeshkeonline.ir، با دکتر حیدری نژاد مکاتبه کنند.


ویدئوی مرتبط

,
 

دیدگاه شما

0

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.