بانک اطلاعات مراکز تصویربرداری (رادیولوژی) کل کشور

  

شبانه روزی پارسیان

خصوصی
  • استان: تهران ، شهرستان: تهران
  • تلفن: ۶۶۹۲۲۶۱۹-۶۶۵۹۱۸۵۹-۶۶۹۱۳۲۴۴
  • فکس:
  • نشانی: بلوار کشاورز-درب غربی دانشگاه تهران-خیابان نصرت-نبش چهارراه جمال زاده-پلاک ۱۲۵---میدان انقلاب-اول خیابان آزادی-خیابان جمال زاده-نبش چهارراه نصرت شمالی- پلاک ۸۱
  • وبسایت: http://parsian-mic.com/
تماس
  - خصوصی

تاریخ ایجاد: 1395/02/22 آخرین ویرایش: 1395/02/22 بازدید: 12872

iconمعرفی

مرکز تصویر برداری و پزشکی پارسیان در سال 1384 تحت پوشش بنیاد بیماری های نادر تاسیس شده است. این مرکز درشهر تهران و در نزدیکی مهمترین مراکز درمانی شهر تهران واقع شده است.

این مرکز با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات تصویربرداری متنوع ترین خدمات تصویر برداری را در حوزه های مختلف ارائه می دهد. بیش از 10 رادیولوژیست به صورت مستقیم در مرکز وظیفه تفسیر تصاویر پزشکی را بر عهده دارند.

کارکنان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کلیه بیماران هستند.

 مرکز تصویر برداری پزشکی پارسیان به عنوان اولین مرکز عملیاتی بنیاد بیماری های نادر ایران در حوزه کمک به بهبود فرآیند تشخیص بیماری های نادر و کاهش زمان تشخیص ، فعالیت خود را در مکانی نزدیک به مراکز اصلی مراجعه بیماران (بیمارستان امام خمینی و مرکز طبی کودکان) از سال 1380 آغاز نموده است.

این مرکز انجام به روز رسانی تجهیزات خود در سال 1393 در کلیه بخش ها در حال حاضر در بخشMRI از یک دستگاه 5/1 تسلا زیمنس ودر بخش CT SCAN از یک دستگاه CT-SCAN 16 اسلایس زیمنس و در بخش های مامو گرافی و سونو گرافی و ... از بهترین دستگاه های به روز دنیا بهره می برد.

افتخارات مرکز پارسیان

از دیگر افتخارات مرکز همکاری با بیش از 700 پزشک متخصص و فوق تخصص در شهر تهران و شهرستانهای اطراف می باشد که با اعتماد به خدمات مرکز بیماران خود را برای انجام خدمات تصویر برداری به این مرکز ارجاع می دهند .

.از افتخارات مرکز انتخاب به عنوان مرکز برتر در حوزه ارائه خدمات انسان دوستانه به بیماران تحت پوشش بنیاد بیماریهای نادر می باشد مرکز تصویر برداری پارسیان تحت مدیریت جناب دکتر داوودیان مدیر عامل بنیاد بیماریهای نادر افتخار دارد کلیه خدمات تصویر برداری را به این بیماران با تخفیفات ویژه ارائه دهد . 
 

iconبخش ها

iconخدمات ویژه

icon معرفی کادر

iconبیمه های طرف قرارداد